این وبلاگ نامی ندارد

این وبلاگ نامی ندارد
parvarsh.loxblog.com.بر سنگ مزارم ننویسید که او تنها بود بنویسید بهترین دوست تنهایی بود
قالب وبلاگ
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان به روزترینها و آدرس parvarsh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





چت باکس


خصوصیات روانشناختی و شخصیتی چپ دست ها و افراد معروف چپ دست به همراه عکس ورود به آرشیو مطالب خواندنی چپ دست خصوصیات روان‌شناختی افراد چپ‌دست اگر چپ‌دست هستید، ویژگی‌های شخصیتی شما انعطاف‌پذیری و عدم وابستگی است. در این‌جا حقایق جالب توجهی در مورد افراد چپ‌دست، کسانیکه با دست چپ کار می‌کنند، و بازیکنان چپ‌دست می‌آوریم. خصوصیات رفتاری افراد چپ‌دست اغلب اوقت با مطالب نادرستی در مورد این‌گونه افراد همراه بوده است. برای مثال زمانی اعتقاد بر این بود که چپ‌دست‌ها مستعد بیماری‌هایی چون گفتارپریشی فکری، اسکیزوفرنی و لکنت زبان هستند. برخی پزشکان نیز معتقد بودند که افراد چپ‌دست بیشتر مبتلا به سرطان سینه، آلرژی و آسم می‌شوند. این‌گونه مطالب نادرست در مورد افراد چپ‌دست به وسیله دکتر میخائیل پیترز استاد دانشگاه گلف در سال ۲۰۰۶ رد شد. به هر حال بعضی از خصوصیات شخصیتی افراد چپ‌دست درست به نظر می‌رسد. .

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: دانستنیهای جالب، ،
[ یک شنبه 25 فروردين 1392 ] [ 21:15 ] [ ابراهیم پرورش ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

سلام دوست عزیز ورودتون به این وبلاگ رو خوش آمد میگم و امیدوارم که از این وبلاگ خوشتون اومده باشه. خواهشا افتخار بدید و به هر کدوم از این موارد که دوست دارید نظر بدید تا از نظراتتون استفاده کنیم. با تشکر ابراهیم
موضوعات وب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 61
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 66
بازدید ماه : 510
بازدید کل : 133992
تعداد مطالب : 243
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1